čtvrtek 23. srpna 2012

MUSÍM!!!!

Vystavil Brigita v 12:55
Musim to dokázat! Musím být nejhezčí, nejoblíbenéjší, nejhubenější!! Musím ukázat všem sráčům co mi ublížili co jsem já a co jsou oni! Musím dokázat všechno co chci. Musím se příští rok dostat na farmacii, a musím jí vystudovat a musím být bohatá a šťastná. Musím mít dokonalýho kluka a s nim dokonalou rodinu♥♥        Musím už něco provést!!!!

(Psáno v afektu)

2 komentářů:

Bellakris on 24. srpna 2012 v 3:48 řekl(a)...

Já bych nemusila být ani nejhezčí, ani nejoblíbenéjší a ani nejhubenější. Stačilo by mi jen abych měla dobrý pocit sama ze sebe!
Ale tobě každopádně držim palec a ať jsi v životě šťastná :)

Lilly de Paris on 26. srpna 2012 v 9:55 řekl(a)...

Farmacie? Good luck:-)) Můžeš mít všechno co chceš!

Okomentovat

 

Brigita Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos