čtvrtek 30. srpna 2012

Můj nákup:-)

Vystavil Brigita v 7:34
Byla jsem si koupit pár drobností, tak se snimi musím s vámí podělit:-) Byla jsem v Rossmanu, protože jsem slyšela že tam jsou výprodeje, ale tam teda žádnej určitě nebyl.
Takže, předně jsem si koupila nádherný bloček alias blbečník, abych si mohla hezky všechno zapisovat, když nám začíná ta škola :-D A k tomu krásnou propisku za úžasných 10kč :-D
Potom jsem si koupila gelové oční linky od Essence, které jsem chtěla už dlouho, a k tomu speciální štěteček :))
A nakonec jsem si v DMku koupila depilační krém, stál asi jenom 30kč tak to zkusím:-)
A ještě pro zajímavost jsem si byla pro antikoncepci, která stála POUHÝCH 947KČ. Takže mam po vejplatě. Opravdu krásná cena!!
U nás v lékárně maj vyvěšenou cedulku, že každý čtvrtek dopoledne si tam můžu nechat změřit tělesný tuk zdarma. Tak jsem tam byla, ale tenhle týden se to neměřilo:( Prý si mám počkat na další čtvrtek, ale jak tam mám jít, když už je příští čtvrtek škola to fakt nevim:( Škoda, taková šance je fuč:(



5 komentářů:

Lilly de Paris on 30. srpna 2012 v 11:50 řekl(a)...

Celý byt ne, ale pokoj bude až na stůl prázdný a žádný nábytek nemáme.. takže nám ani nic jiného nezbývá:-)
O brigádě napíšu až jestli to bude jisté:-))
Změřit tělesný tuk.. bych snad radši ani nechtěla..:-D

adria on 30. srpna 2012 v 12:57 řekl(a)...

Rada spriatelím...a skús nájsť nejakú inú lekáreň v okolí, čo ponúka meranie tuku, teraz to robia skoro v každej...Lenže neviem, či ti to nejak pomôže, ja som to raz skúsila, mala som 165 cm a 35 kg a tuk v norme (kedže to je percento hmotnosti tuku na celkovú hmotnosť)...

Brooke on 30. srpna 2012 v 23:48 řekl(a)...

Koupila sis krásné věci, já osobně mám antikoncepci do 500kč a naprosto mi vyhovuje.. naštěstí.

Krásný bloček, také si do školy musím jeden koupit, ovšem takové nákupy mě čekají zítra, teda alespoň doufám :)

motivovaná on 31. srpna 2012 v 1:29 řekl(a)...

ten můj včerešjí oběd xD Nepsala jsem tam co to je, protože mi to poradila mamka a říkám si, třeba se to normálně dělá, i když já na ni taky čuměla, co to jako je?
Je to normálně nastrouhaná ředkvička orestovaná na troše másla s cibulkou, pak sjem tam jenom hodila vajíčko, sůl a kmín :) Bylo to chuťově dobré... Nabylo toho větší množství, takže za málo kaloriííí hodně muziky xD

Bellakris on 2. září 2012 v 8:32 řekl(a)...

Taky jsem měla antinu Yadine a měla jsem po ní strašný problémy.. ted mám Katiu za 500 a jsem vysmátá :D

Okomentovat

 

Brigita Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos