středa 29. srpna 2012

Mléčná dieta

Vystavil Brigita v 5:09
Ahoj holky:-) Tak jsem se rozhodla, že zkusím mléčnou dietu i bez Adipexu. Přece jenom je to strašně drahý, a ne zrovna zdravý:-) Sice si nedávám moc velké šance že to opravdu dodržím, ale pokusím se. Takže od zítřka - mléčná dieta! Byla jsem v Tally weijl a chtěla si koupit jeany. A nedostala jsem se ani do velikosti 38!! A když jo, tak jsem v tom byla strašně narvaná:( Tak to už je fakt krize, a musím to dokázat!

Dneska jsem vstávala brzo ráno a jela do Prahy:) Strašně mě překvapilo, jaká je už ráno tma, což mi připomíná, že se blíží zima, kterou nesnášim! Přvčírem jsem cvičila břicho a bolí mě ještě dneska, takže jsem fakt rosol. Takže zítra jenom mlíčko, mlíčko, mlíčko,...:-)


5 komentářů:

Bellakris on 29. srpna 2012 v 5:12 řekl(a)...

No já jsem alergická na laktózu i na lepek. Obojí jim a v takovym množství mlíko :D to by mě parádně prohnalo. :) držim palce ať to vydržíš.
S tou velikostí jeansů si hlavu nedělej :P všude to maj jinak označený ;)

Bellakris on 29. srpna 2012 v 5:21 řekl(a)...

Nebo spíš úklid bytu=žádnej maminky křík a hodně peněz :D

Brooke on 29. srpna 2012 v 23:06 řekl(a)...

Držím ti palce při dietce, kterou jsi si vybrala. Jednou jsem ji už také držela, pomohla mi, ovšem jakmile jsem si dala na snídani něco jiného než bylo v předepsaném jídelníčku nebo prostě jakmile jsem si dala třeba nějaký zdravý ovšem jinak složený salát po ukončení diety, tak mi váha skákala nahoru dolů a nahoře pak zůstala.. Tak bud ke konci diety opatrná jak se k jídlu postavíš..

Taky nemám ráda zimu, ovšem těším se na svoje osmnácté narozeniny, takže se těším i na tu prokletou zimu..

Brooke on 29. srpna 2012 v 23:17 řekl(a)...

Co se týče toho pořadu Zhubni nebo přiber! Tak si ho nemusíš stahovat. Najdeš ho na prima-play :)

Mléčná dieta a hubnutí on 29. září 2012 v 5:55 řekl(a)...

Pozor, mléčná dieta je sice populární, ale má i své negativní účinky. Během mléčné diety tělo nedostává optimální přísun živin a příliš mnoho bílkovin zatěžuje organismus a nedostatek minerálních látek a vitamínů má za následek, že mohou nastat v těle vážné zdravotní problémy.

Okomentovat

 

Brigita Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos