úterý 21. srpna 2012

Adipex

Vystavil Brigita v 8:06
Když si vzpomenu, jak jsem dřív přísně dodržovala jídelníčky, tak to až nechápu. Teď je vše úplně jinak, nemám pevnou vůli...Nevíte jak jí získat zpět? :-D Doufám jen, že až začne škola, budu tak zaneprázdněná že na jídlo zapomenu.  Mám ale jeden plán. Ten plán se jmenuje Adipex retard! Je jenom na předpis, ale dá se sehnat přes internet, jsem už s jedním dealerem domluvená a bude mě to stát 950kč 30tablet. Nemám na to teď peníze, ale za pár dní mi má přijít výplata, tak snad bude stačit ;-) Na internetu na něj jsou ohlasy vesměs pozitivní, ale má vedlejší účinky. Bojím se trochu aby to se mnou neseklo, je to jen pro obézní lidi. Já mám 164cm/56kg. Potřebuju schodit 8kg, můj vysněný cíl je 48kg!!! Abych pravdu řekla, tak mě moc nebaví sestavovat si jídelníčky atd, tak bych zkusila pod vlivem Adipexu dodržovat mléčnou dietu.

 Adriana Lima - naprosto dokonalá, krásná, drzá, sexy...

3 komentářů:

Lilly de Paris on 22. srpna 2012 v 10:15 řekl(a)...

Tesco kaši jsem zas ještě nezkoušela já, ale chystám se na ni:-)
Jo, pevné vůle by se mi taky někdy hodilo víc, a jak ji získat, to bych ráda věděla:-/
Není ten Adipex fakt trochu nebezpečný?

Lilly de Paris on 22. srpna 2012 v 10:15 řekl(a)...

Hurá, konečně ti můžu komentovat!:-D

Chloé on 22. srpna 2012 v 15:49 řekl(a)...

Jestli tě ten dealer nevypeče, tak se mi ozvi... Taky bych Adipex potřebovala... Nemyslím si, že by mi po doktorka napsala i když na něj mám právo, protože kus špeku vážně jsem...

Okomentovat

 

Brigita Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos