pondělí 27. srpna 2012

Poslední relax než padnu;-)

Vystavil Brigita v 0:49
Včera večer jsem přijela domu a snad si trochu odpočinu:) Poslední týden jsem byla pořád v práci a potřebuju relax:-) Což mi připomíná že mi přišla výplata a nic už tedy nebrání tomu, abych si objednala svůj Adipex. Chci rozhodně osobní předání. Hned jak přijedu zpátky do Prahy si ho objednám.
Ze začátku chci držet třídenní dietu modelek, a pak rovnou na mléčnou dietu, ale musím to ještě pořádně promyslet.
Za týden už je škola? Jakto? Tak rychle? :D A je to tady, už za týden půjdu do prvního ročníku VOŠ. Jsem na to zvědavá, na nové lidi a hlavně jestli mě to bude bavit. Musím si hlavně sehnat doučování na chemii, protože jsme jí na střední neměli a na téhle škole je to hlavní předmět:-D
Hlavně jsem zvědavá jak to budu všechno zvládat, vyšší škola do které se chodí normálně od pondělí do pátku každý den jak na střední, dvě práce, jazykovku, doučování z chemie, a jelikož nejsem z Prahy taky bych ráda někdy jela domu. Jo, a učit bych se taky občas mohla:-D Bude to terno, ale už se na to těšim. Za ty tři měsíce co jsem neměla školu jsem strašně zlenivěla. A už skoro neumím anglicky, takže jazykovka je nutná:D
Good luck♥ Brigit♥

6 komentářů:

Claudee. on 27. srpna 2012 v 2:09 řekl(a)...

JEŽIŠ DĚKUJU !! DĚKUJU !! To nemyslíš vážně !! :))

Dolly on 27. srpna 2012 v 6:40 řekl(a)...

Ano držala som už mliečnu...má trvat 13 dní a ja som vydržala 5 a schudla som 4 kilá :) ktoré som už nenabrala späť a táto mliečna diéta mi pomohla odštartovat celé moje chudnutie...potom ked už som jedla normálne len zdravo som schudla ešte 8 kg ... je to faj a určite ju odporučam...ale tvaroh by som tam určite nechala...Ono to má dôvod prečo to tam je :)

Brooke on 27. srpna 2012 v 9:17 řekl(a)...

Ahoj, ráda spřátelím, jdu si tě uložit.

Taky na střední nemám chemii, teda měla jsem ji jenom v prvním ročníku..

Je fajn, že tě přijali na vysokou, taky bych na ni chtěla, ovšem těžko říct co bude..

Tu mléčnou dietku ti schvaluji, jednou jsem ji držela a je fantastická.

Dolly on 27. srpna 2012 v 13:08 řekl(a)...

ono je jasné že ten tvaroh nie je moc chutný :) ale ja som si to robila tak že som doňho pridala za lyžičku cukru a hned to chutilo lepšie...jasne rada spriatelím :)

Mell on 28. srpna 2012 v 3:32 řekl(a)...

To bohužel nejsem já v těch plavkách.. :/ :D Ale takové bříško bych chtěla! :)
Školu mi vůbec nevzpomínej :X Hrůza! :D Dnes sem tam byla, potkala sem svého matikáře a vzpomínala sem... :D

Lilly de Paris on 30. srpna 2012 v 0:16 řekl(a)...

Nová škola v Praze? Nejsem sama!:-) Ale ty dvě práce k tomu, to zní šíleně..:-)
JInak jsem ráda, že ses nakonec rozhodla na ten Adipex vykašlat:-)

Okomentovat

 

Brigita Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos