neděle 19. srpna 2012

Začátek

Vystavil Brigita v 8:55

Už dlouho jsem plánovala že si založím blog. Kdysi jsem jeden měla, ale na jaře letošního roku jsem s ním přestala. Důvody byly dva. Ten první byla maturita, a ten druhý, horší, autoškola. Za boha jsem totiž nemohla udělat závěrečné zkoušky, jsem hrozný nervák, což se na tom podepsalo, ale stejně si stojím za názorem, že to pražští komisaři dávají lidem podle nálady, nebo podle toho, kdo se jim jak líbí. Alespoň v jedné levné nejmenované autoškole. Důvody, kterými mi zdůvodňovali nepovedenou zkoušku byli nesmyslné, nebo se vůbec nestaly. Cítila jsem se pak úplně bezradná, neschopná, zbytečná atd... Bylo to hodně vypjaté období, i kvůli té maturitě a já už neměla sílu držet dietu. Žrala jsem jak prase a přibrala asi 2 kg. Asi si říkáte že 2 kg není tak moc, ale je to vidět, předtím jsem měla svaly a teď jenom špeky.
Nyní je ten správný čas na nový začátek! Závěrečnou jízdu jsem udělala v jiné autoškola napoprvé a maturita je taky v kapse :-) V září jdu na vyšší školu, od června bydlím ve spolubydlení v Praze s novými lidmi. Zkrátka všechno je jiné, proč by tedy nemohlo být jiné i mé tělo?



1 komentářů:

Lilly de Paris on 19. srpna 2012 v 22:12 řekl(a)...

V Praze a se spolubydlícími, vida, to to máme hodně podobné:-)
Máš to tady moc hezké! Spřátelím ráda, už si tě píšu:-) S těmi komisaři je to stejné i v Ostravě, dělala jsem na třikrát kvůli takové kravině.. Nojo, mají za to peníze..
Kaše z Lidlu neznám, vůbec tam nechodím.. Jaké, jaké?:-))

Okomentovat

 

Brigita Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos