neděle 21. října 2012

Vše na dvě věci

Vystavil Brigita v 11:36
Achjo holky... jde na mě pořádná depka:( Dneska jsem měla celý den volno a neudělala jsem skoro nic. A to nicnedělání mě vůbec nebaví, ale nemůžu se dokopat jít dělat něco smysluplného. Akorát jsem se přemohla jít si nakoupit jídlo abych měla alespoň co jíst. Nemám peníze, nemám energii, nemám,...
Mám fakt depresivní náladu, napadlo mě, jestli to nemůže být z toho, že jsem si včera vzala prášek na spaní? Vždycky jsem po tom strašně sjetá, tak jestli to neni druhej den takovej dojezd.
Strašně mě štve, že pořád jim, i když nemám hlad a ani chuť jíst, prostě mám potřebu pořád něco jíst. Nostalgicky vzpomínám na období kdy jsem hubla a připadala jsem si tak silná.






Rozbil se mi mobil a nemám peníze na novej. Doufám že mi brácha půjčí. Vybrala jsem si jeden a není ani moc drahej http://mobilni-telefony.heureka.cz/sony-ericsson-xperia-mini-pro/ líbí se vám? :) Mě se strašně líbí ta výsuvná klávesnice :) A taky je strašný opruz jezdit mhd a neposlouchat hudbu. Nemám mp3, všechno jsem měla na mobilu, prostě absťák. Včera jsem byla v Ikee a koupila jsem si takové závěsné poličky do skříně. Měli tam nádhernej blok s vánočnímy vločkami tak jsem ho brala taky :) vůbec nevim co si do něj budu psát, ale je tak krásnej, že to musí být něco extra:D




Taky jsem znovu začala přemýšlet o Adipexu. Nemám na něj peníze, ale kdyby byly tak si ho asi koupím.
Taky mě štve škola, nenapsala jsem test z chemie. Musím si najít doučování, a to bude stát další peníze.
Za tenhle měsíc mi šéfová napsala jsenom 2 směny. To mi přijde fakt směšný. Ale nabíráme teďka nové holky, aby nás bylo dost přes Vánoce. Tak to snad v listopadu bude lepší.
Holčiny moje, snad se máte lépe než já ♥

2 komentářů:

Lilly on 24. října 2012 v 14:27 řekl(a)...

dnes jsem taky měla takový slabší den, ale uvidíš, že se to všechno zpraví a že zítra už to bude lepší:) nechtěla bys spřátelit?:)

Lilly de Paris on 24. října 2012 v 23:50 řekl(a)...

S tou prací je to fakt na nic.. Doufám, že se to zlepší:-/ Užij si to doma a u kadeřnice, já už to potřebuju jako sůl!:-D Na tom brunchi jsme byli v Globe bookstore (a café), je to v ulici Pštrossova, mezi Karlovým náměstím a Národní třídou..:-)

Okomentovat

 

Brigita Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos