pátek 14. září 2012

Strpeníčko (+ mé nohy)

Vystavil Brigita v 23:59
Asi si myslíte, že jsem se na blog vykašlala ale není tomu tak. Vůbec nic nestíhám, sice jsem si přála furt něco dělat a mít plán na celý den, ale teď se toho nakupilo fakt hrozně moc. Nejdůležitější věc je asi ta, že se z mého spolubydlícího vyklubal psychopat. Prostě jsem se jednou vrátila ze školy a on tam stál nasupenej a řval na mě jakou dobu kvůli nevynesenému koši, který jsem já na starost ani neměla (máme na bytě rozdělené domácí práce). Takže si teď podám žádost na kolej a budu doufat, že mi ji přidělí. Zdá se mi docela nespravedlivý, že budu tu kolej muset platit jako samoplátce protože jsem VOŠ a ne VŠ. Ani v menze nebudu mít studentskou slevu, přitom jsem student jako každý jiný:(
Jinak k mléčné dietě, už ji nedržím, vydržela jsem to 3 a půl dne. Budu se teď snažit jíst 5x denně ve stejných časech, a HLAVNĚ si musím plánovat jídelníčky!!! Budu posilovat břicho, a když mám školu od 10ti budu to cvičit ráno. Ale o břicho mi ani tak nejde, největší průšvih na mém těle jsou nohy. Když jsem v džínách vypadaj docela normálně :D ale když si vezmu sukni, tak je vidět jak jsou rozkydlý, celulitida, a když jdu tak se klepou jako rosol. S břichem jsem v rámci možností spokojená, ale jde mi hlavně o NOHY!!! Mám i dost divně tvarovaná lýtka, taková chlapská. Pro lepší prezentaci přikládám fotografie z dneška. Chtěla jsem se fotit na chodbě u zrcadla, ale nebudu riskovat že vyleze z pokoje spolubydlící a bude se divit proč se polonahá fotím :D Takže v zátiší fotografií si můžete všimnout bordelu v mém pokoji :D

Ta celulitida není zrovna moc vidět, ale aspoň vidíte ten divný tvar nohou:( Neznáte nějaké dobré posilování na nohy? Budu muset probrouzdat internet.
Takovouhle postavu si budu muset tvrdě vydřít, ale já musim♥
Brigit♥♥♥


5 komentářů:

fettsack-xo on 15. září 2012 v 5:48 řekl(a)...

ahoj,rada spriatelim,inak tie nohy mas celkom pekne,moje su ovela horsie:(

Anife on 15. září 2012 v 8:58 řekl(a)...

Ty nohy nevypadají tak zle jak si je popisovala, stačí je opálit (což teď bude asi těžší) a budeš vypadat jako na tom obrázku :) Jinak já mám taky problém z lýtkama, ale obávám se že tam se moc zhubnout nedá... :/

Michaela on 15. září 2012 v 10:02 řekl(a)...

Buď ráda, co bych dala za menší prsa :D Jo ráda bych do tý Anglie jela.. Klidně hned.. Tady už mě stejně nic držet nebude..

Unknown on 16. září 2012 v 2:26 řekl(a)...

Holka, co já bych dala za tvoje nohy.. !! Ty moje jsou na tom mnohem hůř.

Tak hlavně opatrně, ať toho na tebe moc není, není dobré když je člověk moc "zapřažený"..

babybrunette on 17. září 2012 v 7:57 řekl(a)...

Rozhodně mrkni na nějaká vide s Casey Ho. Má super cviky. :-)

Okomentovat

 

Brigita Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos